تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://www.tcgames.rozfa.com/

دانلود سیو گیم 100% تام رایدر Tomb Raider 2013

دورود دوستان، امروز در این پست سیو کامل و 100% بازی تام رایدر Tomb Raider 2013 را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.     &nb

دورود دوستان، امروز در این پست سیو کامل و 100% بازی تام رایدر Tomb Raider 2013 را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.     &nb

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود سیو گیم 100% تام رایدر Tomb Raider 2013
خلاصه داستان :

دورود دوستان، امروز در این پست سیو کامل و 100% بازی تام رایدر Tomb Raider 2013 را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

 

 

 

 

 

بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند ، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند . حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست . پس خود را برای تجربه ی نبرد های فوق العاده در بازی Tomb Raider 2013 آماده کنید

 

  

 

 

 

 

 آموزش قرار دادن سیو بازی Tomb Raider 2013 : فایل زیر دانلود کرده و آن از حالت زیپ فشرده خارج کنید و محتوای داخل پوشه مورد نظر خود را در مسیر اعلام شده کپی کنید.

شما برای اجرای سیو بازیتان باید تمام محتوای فایل های موجود در پوشه (خارج شده از حالت فشرده) را در مسیر زیر کپی کنید دقت کنید که فایل های رو دقیقا در مسیر گفته شده و بدون اضافه کردن حرف یا پوشه ای انتقال بدیت.

*نکته : [userProfile]  یا [username] همان نام کامپیوتر شماست.

لطفا قبل از انتقال و کپی کردن از پوشه سیو خود بکاپ بگیرید تا در صورت هر گونه مشکل فایل های سیو اصلی خود را جایگزین کنید.

تمامی فایل ها موجود در پوشه را در مسیر زیر کپی کنید.

 

: Installation

C:*Documents and Settings*All Users*Application Data*R*L**D*D*%UserName%*%Appid

C:*ProgramData*R*L**D*D*%UserName%*%Appid

 

 

 

نام فايل : PC Tomb Raider 2013 SaveGame 100%

حجم فايل : MB 3

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com   

 دانلود DOWNLOAD

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 180

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان