تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://www.tcgames.rozfa.com/

دانلود ترینر جدید بازی Club Manager 2016 | تی سی گیمز

دانلود ترینر بازی سرمربی فوتبال Club Manager 2016,رمزهای جدید بازی Club Manager 2016,Trainer Club Manager 2016,دانلود آپدیت جدید بازی Club Manager 2016,

دانلود ترینر بازی سرمربی فوتبال Club Manager 2016,رمزهای جدید بازی Club Manager 2016,Trainer Club Manager 2016,دانلود آپدیت جدید بازی Club Manager 2016,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Club Manager 2016
خلاصه داستان :

Club Manager 2016 یا مدیر باشگاه یک بازي جديد در سبک ورزشي مي باشد که در سال 2015 توسط Big Blaze ساخته و براي کامپيوتر عرضه شده است اکنون سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم این بازی که توسط MrAntiFun برای ورژن v1.46 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

 ترینر سالم بازی Club Manager 2016

 

 

 

Club Manager 2016 بازي جديدي در سبک ورزشي مي باشد که در سال 2015 توسط Big Blaze ساخته و براي کامپيوتر عرضه شده است. در بازي Club Manager 2016 ، شما در نقش يک سرمربي تيم باشگاهي ظاهر مي شويد ؛ تمامي قراردادها ، اسپانسرها ، برنامه ريزي تاکتيک هاي تيمي ، ارتقاء و پيشرفت باشگاه و در نهايت تصميم گيري براي آينده ي تيم بر عهده شماست. يکي از امکانات مهم اين بازي قابليت آناليز و برنامه ريزي براي فعاليت هاي تيمي بر روي صفحه آناليز است. در اين بخش شما مي توانيد تيم خود را ويرايش کنيد ، اسامي بازيکنان را در پيش روي خود ببينيد و در صورت لزوم تغييرات دلخواهتان را در ترکيب ها اعمال کنيد. سال گذشته ، بازي Club Manager به يکي از محبوب ترين بازي هاي مديريت فوتبالي از سوي گيمرهاي کامپيوتر انتخاب شد.

 

 

حداقل سيستم مورد نياز :

OS: Windows 7

Processor: Single Core 1GHz

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 32MB Ram Graphics Card

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2 GB Available Space

سيستم پيشنهادي :

OS: Windows 7

Processor: Dual Core 2GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 128MB Ram Graphics Card

DirectX: Version 10

Hard Drive: 2 GB Available Space

 

 

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بروی F1 کلیک کنید تا رمز فعال شود در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

  

 

 نام فايل :
Club Manager 2016 V1.46 Trainer +1 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 4.2
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 843

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان